حرکات این زن باردار مردم جهان را شوکه کرد
چندی پیش تصاویر یک زن امریکایی در حال وزنه زدن در باشگاه بدنسازی در حالی منتشر شد که او تنها 2 هفته تا وضع حمل فاصله داشت و همین مسئله سبب انتقادات شدیدی از سوی کاربران اینترنتی به این مادر جوان شد. اما تولد یک نوزاد سالم خط بطلانی به حرفهای انتقادی این کاربران کشید. خانم " لین آن الیسون" اکنون صاحب یک پسر زیبا و سالم است.
 
 
او میگوید اگر ورزش کردن در دوران بارداری با اصول حرفه ای و پزشکی همراه باشد نه تنها برای مادر باردار و جنین خطری ندارد بلکه به زایمان راحت و طبیعی نیز کمک فراوانی میکند این خیلی خوب است.این زن میگوید: درست تا سه روز قبل از زایمان به ورزش ادامه دادم. این کار نه تنها عضلات کمر و لگن را برای زایمان قوی میکند بلکه از افزایش وزن دوران بارداری نیز جلوگیری کرده و سلامت مادر و نوزاد را تضمین خواهد کرد. این پسر سومین فرزند این زن ورزشکار است.
 
 
که همه فرزندان خود را به روش زایمان طبیعی به دنیا آورده است و از نتیجه ورزش در دوران بارداری بسیار راضی به نظر میرسد. او معتقد است ورزش کردن حرفه ای زیر نظر پزشک در دوران بارداری ، یک قدم مثبت است که هر مادری میتواند در راه سلامت خود و جنین در دوران بارداری بردارد. این نوع ورزش کردن از بیخوابی ، استرس و اضطراب، افسردگی و التهاب در دوران بارداری جلوگیری میکند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 7 آذر 1392 | 14:21 | نویسنده : رضا و بروبچ |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.